2. časť - Príprava na USA Trip

Nápad precestovať USA sa zrodil ešte z čias detstva, keď vo všetkých detských filmoch bolo vidieť unikáty a prírodné krásy. Neznášal som westernové filmy no to okolie som vždy túžil vidieť. Či to bol New York, San Francisco, Las Vegas. Ani som poriadne nevedel kde na mape USA sa taketo mestá nachádzajú.

Neskôr, ako som rástol, a či už z knižiek, alebo z rozprávania, alebo opäť z TV, či dokumentárnycg filmov, a hlavne z komédií a la Road Trip a Griswoldovci bolo jasné, že take niečo chcem zažiť.

 
Jedného dňa, začiatkom apríla, sme s Robom išli na autobusovú zástavku asi 10 minút pešo a nejako sme sa zakecali na túto tému. Zhodou okolností sme sa rozprávali aj o clipe od Cardigans - My Favourite Game a hovoril som, že takto nejako by som chcel ísť na trip. Jeho okamžitá zhodná reakcia rozhodla, že ideme do toho.
Cestou autobusom a ďalšie stretnutia sme sa nebavili o ničom inom. Takto o dva-tri roky. Ideme šetriť!

Predstava bola jasná. Musíme byť minimálne štyria, auto a letenky vybavíme už na Slovensku, ideme na mesiac, začneme v New Yorku a v z New Yorku ideme aj domov.

Čas plynul a bolo rozhodnuté. Rok 2010, september odchádzame.
Polroka pred plánovaným odchodom sme kúpili letenky, a vďaka ľudom v agentúre zaoberajúcou sa predajom leteniek, sme si cez nich nechali zarezervovať aj auto.

Po dohadách kto ide a kto nejde sa to potvrdilo práve kúpou leteniek. Pripravených nás bolo 6.
Robo, Kajo,Totti, Stano, ja a šiesty za nami priletí do L.A. :)

Všetci plní emócií, nadšenia, vzrušenia, predstáv a očakávaní sme si spravili míting a navrhli približnú trasu, kade pôjdeme. Ďakujeme Tottimu, že si k tomu doma sadol a spísal jednotlivé dni na papier, rozdelil dni a noci, vypočítal približné náklady spojené s ubytovaním a benzínom. Niekedy spíme v aute, niekedy v moteloch atď...


TRASA CESTY: KLIKNI TU


USA Trip 17.09.-18.10.2010

2 komentáre:

  1. Veľmi zaujímavý blog ... rovnako ako príbehy a fotky z Road Trip-u okolo USA. Skvele!

    Ak by sa dalo, rád by som sa spojil s tým Tottim, ktorý prepočítal celú cestu ... e-mail mám uvedený v profile ... vopred ďakujem autorovi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cau!
      Nejak som nevedel nájsť tvoj mail na profile.
      Kľudne napis... roberto.totti1@gmail.com

      Odstrániť